2015. december 7., hétfő

Edesburgonyas koles fasirt



Vannak receptek, amiken napokon keresztul gondolkodok, hogy mit hogyan mikepp mivel rakjak ossze. Na, ez nem az a recept. Egyszeruen csak kimentem a konyhaba, es el kezdtem csinalni. Ugy alltam neki, mintha mar evek ota ezt csinalnam. Es persze hamar el is keszult.

Hozzavalok:
Koles
Edesburgonya
Soreleszto pehely
Kokuszliszt
Kokuszzsir
Fuszerek


Kezdeskent felkockaztam az edesburgonyat, plusz feltettem fozni a kolest.

Miutan a burgonya puharra fott pepesse nyomkodtam egy villaval.

Ezutan osszekevertem a burgonyapuret a kolessel, sorelesztopehellyel, es a fuszerekkel. En sot, borst es vegyes fuszermixet hasznaltam, de ez ra van bizva mindenki izlesere.

Ehhez a masszahoz adtam meg egy evokanal kokuszlisztet, amitol nagyon finom aromaja lesz a fasirtoknak.

Nem reg kezdtem el amugy hasznalni a kokuszlisztet, ami friss kokuszdio husabol keszul, amit kiszaritanak, zsirtalanitanak, majd finom porra orolnek. Mivel a kokusz rostokban es proteinben is gazdag, jelentos sikerrel allitja be a vercukorszintet, mivel mindketto lassitja a cukor felszivodasat az erekbol. Koleszterincsokkento hatasa is van, tehat sziv es errendszeri megbetegedesek eseten ajanlott.

Az osszedolgozott alapanyogokbol vegul kis fasirtokat formaztam es keves kokuszzsiron kisutottem.

En brokkolit foztem ki hozza, amire vegan sajtot reszeltem.

De meg vega hamburgerben is nagyon jo lehet.

Mivel elegge sokat csinaltam, a maradek masszabol formazott fasirtokat eltettem fagyasztoba, tehat legkozelebb nem kell mar majd vele bajlodni. Par etkezesre meg eleg lesz.


A liszt ize amugy nem erzodik a fasirtban, de ahogy emeltem a szamhoz, mindig ereztem az illatat, es az annyira tetszett :)


Jo etvagyat ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése