2015. december 12., szombat

Vegakris lasagne


Vega lasagne! Annyi fele van, hogy az csak na! Ezert is gondolkodtam napokig az en sajat receptemen, hogy ez legyen majd a valaha keszult legfinomabb vegan lasagne!! :)

Hozzavalok:
Teljeskiorlesu lasagne teszta
Paradicsom
BBQ szosz
Soreleszto pehely
Padlizsan
Lilahagyma
Spenot
Vegan sajt
Kokusz zsir
Fuszerek

Kezdeskent par szelet padlizsant kis kockakra vagtam.
Hoppa, a hatterben elgurult a gyogyszerem :) Igen, a paradicsomra gondoltam. Ugyanis a paradicsomot nem veletlenul tartjak az egyik legegeszsegesebb etelnek! Ved a fertozesek ellen, valamint csillapitja a tuneteit. Hozzajarul az egeszseges bôrhöz, csokkenti a faradekonysagot, javitja a hangulatot, elosegiti az alvast, fiatalitja a sejteket es erositi a szivet. A paradicsom fogyasztasa elosegiti a szervezet fejlodeset es az izmok erosodeset. A paradicsomban sok az A vitamin, s tobbek kozott ennek is koszonheto, hogy serkentoleg hat az immunrendszer mukodesere. Alacsony kaloriatartalma miatt pedig egy elengedhetetlen fogyokuras megoldas.
A felkockazott paradicsomot keves kokusz zsiron puhara foztem, majd pepesse nyomkodtam. 

Hozzakevertem keves soreleszto pelyhet es BBQ szoszt, valamint izesitettem soval, borssal es olasz fuszerkeverekkel.

Kozben egy masik serpenyoben felraktam a padlizsant a lila hagymaval. Kb 10-15 perc sutes utan hozzaadtam a spenotot, par percig kevergettem meg, majd lekapcsoltam a tuzet.

A zoldsegeket osszekevertem a sajat speckos paradicsom szoszommal. 
Plusz egy keves vegan reszelt sajttal.
A lasagne lapok nem igenyelnek elofozest, igy kicsit szkeptikuskent fujtam mindegyik lapra egy keves olive olajat. Nem tudom miert :)
Aztan ratoltottem a masszamat, meg egy lap, meg egy reteg massza, bla bla, osszesen 4 lapot hasznaltam. 
A felso lapra kentem egy vekony reteg vegan sajtkremet. Ezt sem tudom, hogy miert :)
Lefedtem folpakkal, majd beraktam az elomelegitett sutobe, 170-180 fokon, kb 20-30 percre.
Ez ido alatt elkeszitettem a vegan sajtszoszomat, amihez a receptet itt megtalaljatok.

Ezt raontottem a lasagne-ra, es visszaraktam a sutobe egy kovetkezo 10-15 percre.

Igy nezett ki sutobol kiveve. Nyammmiiiii! Eletem legeslegelso sajat keszitesu lasagne-ja!!! :)

Salataval talaltam. Elonyos kepet elegge nehez volt rola kesziteni, ami visszaadna, hogy milyen guszta es finom volt!!!
En csak azert tettem ala a sutolapot, hogy ne kelljen sokat bajlodni majd a beleragadt kajaval. Aki nem lusta sikasikalni, az kihagyhatja ezt :)
Itt van azert meg egy kep, hatha atjon valami megis :)

Jo etvagyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése