2015. december 22., kedd

Sütôtökös farfalle


Ez is az a fajta recept, amin nem sokat gondolkodtam, csak kimentem a konyhaba es el kezdtem alkotni. Tudtam, hogy sutotokbol akarok valami szoszt csinalni kifott tesztahoz, kezdesnek ennyi eleg volt, a tobbi jott magatol :)


Hozzavalok:
Sutotok
Masni teszta
Soreleszto pehely
Vegan sajt
Vegan fozotejszin
Rizstej
Fuszerek

Kezdeskent a tök 1/3-at levagtam, meghamoztam, majd kis kockakra szeleteltem es feltettem foni.
 Es termeszetesen jojjon most par sor a sutotokkel kapcsolatban, ami egyebkent minden asvanyi anyagot es vitamint tartalmaz, amire a mindennapi elethez szuksegunk van. Tehat ha legkozelebb megkerdezik toletek, hogy mit vinnetek magatokkal egy lakatlan szigetre, valasszatok a sutotokot, mert minden tapanyagot tartalmaz, ami az eletben maradashoz szukseges ;)
Rengeteg antioxidanst es beta-karortint tartalmaz, A, B1, B2, B6, E- es C-vitaminban, magneziumban, kalciumban, vasban es foszforban gazdag. Az A-vitamin vedelmet nyujt a daganatos betegsegekkel, az erelmeszedessel es a keringesi problemakkal szemben.
Magas kalium tartalmanak koszonhetoen a sutotok vertisztito, meregtelenito hatasu. Hangulatjavito hatasa is van!

Tehat mig a tok fôtt a vizben, el kezdtem kesziteni a szoszt es a masni tesztat.
Egy kis edenybe kockaztam fel vegan sajtot, ontottem hozza szoja fozotejszint es lassu tuzon el kezdtem fozni. Kicsit surunek bizonyult, igy ontottem hozza egy keves rizs tejet. Izesitettem soval, borssal, olasz fuszerekkel valamint adtam hozza soreleszto pelyhet. 
A puhara fott sutotokot pepesse nyomkodtam, majd osszekevertem ezzel a szosszal.
Majd mikor a kifott teszta is elkeszult, osszedolgoztam a kremes sutotok szosszal. 
Atmertem egy hoallo edenybe.
Vegan reszelt sajt a tetejere, es irany az elomelegetitt suto!!!
Kb 10-15 perc alatt rasult a sajt, es mar talalhattam is.

Nagyon finom volt.

Kremes es “sajtos”
Egy ujabb egyszeru, vegan fogas.
Fincsi sutotok, aminek most szezonja is van.
Es meg a karacsonyi menube is siman belefer.

Remelem kiprobaljatok.


Kellemes unnepeket!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése