2015. április 16., csütörtök

Bemutatkozas

Sziasztok,

Krisztina vagyok, 2010 nyaran koltoztem Angliaba, kb azota vagyok vega is. Ezt az oldalt igazandibol azert akarom csinalni, hogy alap fozotudassal rendelkezo vegaknak (ami en is vagyok) ajanljak par konnyu receptet. Szeretek fozicskezni, kitalalni recepteket csak ugy magamtol. Neha kutakodok az interneten is, de oszinten szolva, nem nagyon szeretem kovetni a recepteket. Na jo, ez csak a nagykepu kommentem :) Az igazsag az, hogy nem ertem a recepteket :D :D Nem tudom kovetni, es ha latom, hogy valamihez egy hosszu listanyi hozzavalo kell, azt mar vegig sem olvasom :) Ezert ez a blog tenyleg kifejezetten azoknak lesz jo, akikben szinten meg van a lendulet, hogy fozzenek, de nem szeretik a tulkomplikalt dolgokat. 


Proballak majd titeket hasznos infokkal is ellatni, ha esetleg nem tudsz meg mindent a vega etrendrol. Sokan azt hiszik, hogy ha vega vagy, akkor nem kapsz meg minden vitamint es asvanyi anyagot. Igen, ez igaz, akkor, ha olyan vega vagy, aki sultkrumplin, chipsen es melegszendvicsen el.



 De ha odafigyelsz a menudre, valtozatosan etkezel, akkor hidd el, nem lesz baj ;) Az en verkepem is tokeletes, de en tenyleg nagyon valtozatosan is etkezem, rengeteg zoldseget eszem. Felig meddig vegan vagyok, legalabb is itthon. Nem igazan hasznalok tejtermeket sem. Kiprobaltam mar minden fele "tehen-mentes tejet", mint a kokusztej, mandulatej, rizstej, de ami engem megfogott az a zabtej. Imadom. 


Kezdeskent ennyi. Lassacskan el kezdem feltolteni a recepteimet is, lepesrol lepesre kepekkel. Remelem tetszeni fog, es ti is kedvet kaptok a fozeshez. Sok sikert, jo szorakozast ;) 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése