2015. szeptember 26., szombat

Pestos padlizsan tekercs



Ezt a receptet par hete talaltam ki. Beugrott egy kep, hogy padlizsant valamivel megtoltve feltekerem. Majd napokig gondolkodtam, otletek jottek, mentek, mig vegul osszeallt a recept. At is hivtam egyik baratomat, hogy husevokent letesztelje az uj receptemet :)

Hozzavalok a tekercshez:
Padlizsan
Vegan pesto
Szeletelt vegan sajt


A sutot elomelegitettem, kozben a padlizsant aranylag vekony szeletekre vagtam, majd betettem a sutobe, mind ket oldalat kb 15-15 percig sutottem, hogy kicsit megpuhuljon.


Ezutan kis olajat es fokhagymat kentem a padlizsanra, erre ra a pestot, vegul ketfele izesitesu vegan sajttal toltottem meg, az egyik fustolt a masik fuszeres izesitesu volt.


Feltekertem a padlizsan szeleteket es fogpiszkaloval fogtam ossze. Ennyi az egesz. Mehet vissza a sutobe meg 15-20 percre es mar keszen is van.


Egy ujabb egeszseges es egyszeru zoldseges recept. 


Es hogy miert is jo minel tobb zoldseget fogyasztani? Valoszinuleg mar sokat hallottatok, hogy a rendszeres zoldsegfogyasztas csokkenti a rak kialakulasanak kockazatat, koszonhetoen a bennuk talalhato fitokemikaliaknak. Bebizonyitottak, hogy azok az emberek, akik tobb zoldseget fogyasztanak, kisebb esellyel lesznek rakosak, a zoldsegben talalhato szelen, flavonoidok, indolok, likopin es mas fontos anyagok miatt. Kutatasok azt is kimutattak, hogy a zoldsegekben megtalalhato fontos antioxidansok es elelmi rostok csokkentik a szelutes es egyeb szivbetegsegek kialakulasanak kockazatat, segit csokkenteni a koleszterin szintjet a szervezetben es fenntartani az egeszseges vernyomast.


Koretnek vegan krumplipuret keszitettem hozza, valamint a tekercseket leontottem vegan sajtszosszal, aminek a receptjet par hete toltottem fel a blogomra, itt megtalaljatok.


Es most nem maradtunk ehesen :)


Par napja atmentem egy ismerosomhoz vacsorara, ahol ugyanezt a receptet elkeszitettuk cukkinival is. Isteni finom volt, talan meg jobb is mint a padlizsannal. Na de remelem elkeszititek mindket verziot es szemelyesen letesztelitek ;)


Jo etvagyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése