2015. szeptember 7., hétfő

Kolessel toltott cukkini



Rajottem, hogy szeretem a toltott zoldsegeket. Annyifele modon es fele zoldseggel elkeszitheto, ezaltal valtozatossa teheted vega etrendedet. Nagyon egyszeru osszedobni ezeket, tehat tuti hogy nem kell leragadnod a rantott sajtnal :) En ezesetben cukkinit toltottem meg kolessel, de gondolom rizzsel, bulgurral, stb is biztos finom lenne.



Ime az en verziomhoz a hozzavalok:
Koles
Cukkini
Lilahagyma
Spenot
Pizzaszosz
Fokhagyma pure
Vegan sajtkrem
Vegan sajt
Soreleszto pehely
Kokusz zsir
Fuszerek



Eloszor feltettem a labosba egy keves kokusz zsirt, amin megfonnyasztottam a lila hagymat, majd osszekevertem a kolessel. Par perc kevergetes utan hozzaadtam forrasban levo vizet, majd lefedve, kis langon foztem kb 15-20 percig.


A kolesrol erdemes tudni, hogy az egyetlen gabona, amelyik teljes erteku feherjeket tartalmaz. Megtalalhato benne a sejtek regeneralodasahoz szukseges magnesium es vas, valamint a szellemi munkahoz szukseges foszfor, amely vedelmet nyujt a depresszio es a faradtsag ellen is. Keslelteti az orgedesi folyamatokat, rugalmassa, fenyesse teszi a bort, kedvezoen hat a haj, a kormok, fogak es a szem allapotara. Ajanlott vashianyos allapotokban, valamint szabalyozza a vercukorszintet. Roviden ennyi a kolesrol, de meg hosszan irhatnek a jotekony hatasairol.

A cukkinit kettevagtam es elomelegitett sutoben kb 10-10 percig sutottem mind ket oldalat.
Mikor a koles puharra fott, hozzaadtam a spenotot, sajktremet, fokhagyma puret, soreleszto pelyhet, soval, borssal izesitettem.


A cukkinit kiveve a sutobol, vartam par percet mig lehult, majd kikanalaztam a magos kozepet. Ezutan megkentem pizzaszosszal, megtoltottem a kolessel majd reszeltem a tetejere vegan sajtot.


Visszatettem meg par percre a sutobe, kozben kukoricat foztem hozza, es mar keszen is volt a fincsi ebed.



Ugye milyen egyszeru? :)


Jo etvagyat! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése