2015. október 5., hétfő

Toltott edesburgonya



Ezt a receptet egy pillanat alatt talaltam ki. Persze elkeszitese kozben is rogtonoztem, es a vegeredmennyel nagyon meg voltam elegedve.


Hozzavalok:
Edesburgonya
Spenot
Lila hagyma
Soreleszto pehely
Vegan sajt
Vegan sajtkrem
Kokusz zsir
Fuszerek


Kezdeskent jol megmostam az edesburgonya hejat, majd betettem elomelegitett sutobe, nem tul magas hofokon, 160-170 fokon sutottem egyben a krumplit kb 40-50 percig. Kozben neha guritottam rajta egyet :)

Ekozben neki alltam kesziteni a tolteleket a tobbi vega hozzavalobol.

 Es hogy miert is jo veganak lenni?! A vega taplalkozasuak koleszterinszintje alacsonyabb, mint a husevoke. Korukben ritkabban fordulnak elo sziv- es errendszeri betegsegek, magas vernyomas, daganatos betegsegek, elhizas, cukorbetegseg, emesztorendszeri betegsegek, mozgasszervi bantalmak, allergias megbetegedesek es mentalis zavarok. Pfuu, ezt jo tudni :)

Tehat a lila hagymat felszeleteltem, majd kis kokusz zsiron megfonnyasztottam a spenottal egyutt.

Miutan a krumpli puhara sult, kettevagtam, a belsejet atkanalaztam a teflonba. 


Adtam hozza egy keves sajtkremet, a soreleszto pelyhet, plusz fuszereket es pure allaguva dolgoztam ossze.

Nagyon tetszik ez a szin konbinacio, olyan szep es elenk :)


Aztan ezt a masszat visszatoltottem a krumpli hejaba.


 Reszeltem sajtot a tetejere, majd visszaraktam a sutobe kovetkezo 10-20 percre.



Mig a krumpli a sutoben volt, keszitettem hozza salatat koretnek.


Itt meg tombolt az indian nyar. Jajj de szep is volt :)


Szoval ennyi a recept, persze lehet varialni a hozzavalokat, ez mindenkinek a fantaziajara van bizva.


Jo etvagyat! ;)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése