2015. augusztus 6., csütörtök

Edesburgonyas bulgur tortilla



Ezt a receptet evekkel ezelott talaltam fel, bar akkor kicsit masmilyen formaban. Couscous-t hasznaltam es piros pesto szosszal kevertem ossze. Most a couscous-t lecsereltem bulgurra, a szosz helyett pedig edesburgonya purevel kevertem ossze. Nagyon egyszeru recept, nagy fozo tudomanyt nem igenyel, meg is valami ujjal, erdekessel kinalhatjuk a vendegeket. Vagy sajat magunkat :)



Kezdjuk a hozzavalokkal:
Edesburgonya
Bulgur
Tortilla tekercs
Vegan sajtkrem
Vegan sajt
Soreleszto pehely
Mogyoro mix
Crème Fraiche (vagy tejfol)
Hagyma
Kokusz zsir
Fuszerek


Kezdeskent egy kis hagymat megfonnyasztottam a kokusz zsiron, majd a felkockazott edesburgonyat feltettem foni. Kb 15-20 perc alatt puhara fo, igy villaval konnyen puresse nyomkodhato. 


Az edesburgonyarol erdemes tudni, hogy egy igazi vitaminbomba, megtalalhato benne minden, amire a szervezetnek a napi mukodese soran szuksege van. Magas a rost-, es asvanyi anyag tartalma, bovelkedik A-, B-, es C-vitaminban, valamint nagy mennyisegben talalhato benne vas, magnezium es kalium is. Az alacsony glikemias indexnek koszonhetoen a benne talalhato cukor lassan szabadul fel, igy stabilizalja a vercukor szintet, es allando energialoketet ad.

Vissza a fozeshez: A bulgurt feltettem foni, kozben kb 2-3 mareknyi mogyoro mixet osszetordeltem.


Ezeket hozzaadtam a burgonya purehez, valamint a soreleszto pelyhet, a sajtkremet, es egy keves reszelt sajtot.


Jol osszedolgoztam mindent, es el kezdtem megtolteni a tortilla tekercseket.


Miutan mindegyiket megtoltottem, megkentem a tetejet crème fraiche-sel, reszelt sajt ra, es mehet a sutobe. 




En kicsit elbeszelgettem az idot, igy a szele picit megegett, de meg igy is nagyon finom lett, es a nem vega barataim is meg voltak vele elegedve, nagyon izlett nekik is.


Eloben finomabb volt, mint ahogy a kepeken kinez, kar hogy ez nem jon at. De hat probaljatok ki es megtudjatok :)


Jo etvagyat! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése