2015. november 15., vasárnap

Toltott vega zsemle



Ezt a receptet par hete talaltam ki, mikozben a Helyszineloket neztem a tv-ben. Nyugi, ebben a receptben semmi veres nem lesz! :) Igazandibol nem is tudom mirol szolt az a resz, csak gondolkodtam, gondolkodtam, es mire a helyszinelok az ugy vegere jartak, addigra en is osszerakatam a receptet.

Hozzavalok:
Zsemle
Cukkini
Koktel paradicsom
Porehagyma
Spenot
Lila hagyma
Soreleszto pehely
Pesto
Vegan sajt
Fuszerek
Kokusz zsir


Hm… Valaki kegyetlenul lemeszarolta kis kockakra a zoldsegeket!!


Kerdezzuk meg a spenotot, hogy o mit gondol errol. Jah, hogy a zoldsegek nem gondolkodnak!!! Mert meg mielott valaki jonne azzal, hogy a zoldsegek is ereznek (amitol tenyleg a falra maszok), itt kozolnem, hogy NEM!! A zoldsegnek nincs kozponti idegrendszere, mint az allatoknak, akik ereznek boldogsagot, szomorusagot, ragaszkodast es tanithatoak. A brokkolimnak hiaba mondom, hogy menj vissza a hutobe azonnal, meg sem erti meg!!! Es meg csak meg sem sertodik!!!
Az allatoknak az emberhez hasonloan fejlett idegrendszeruk van!! De errol roviden most ennyit, terjunk vissza a recepthez.

A zsemlet kettevagtam, a belsejet pedig burtalisan kiteptem.

A feldarabolt zoldsegeket egy serpenyoben kokusz zsiron megsutottem.

Ekozben a kettevagott zsemlet az elomelegitett sutobe tettem, es mind ket oldalat kb 10-10 percre bent hagytam.
Reszeltem egy keves vegan sajtot. 
Aminek felet a zoldsegekkel, a pestoval es soreleszto pehellyel kevertem ossze.
Ezt a zoldseges masszat beletoltottem a sutobol kivett zsemlebe.

A maradek reszelt sajt, pedig ment ennek a tetejere.
Visszaraktam a sutobe meg par percre, hogy a sajt raolvadjon.

Kozben foztem ki hozza fincsi repat.
Es ezzel el is keszult egy ujabb konnyu receptem.


Persze a hozzavalokat lehet varialni, eppen amit talalsz a hutoben, ez rad van bizva.
Remelem kiprobaljatok ;)


Jo etvagyat! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése