2015. október 13., kedd

Zold quinoa


Ezt a receptet ugy talaltam ki, hogy csak el kezdtem alkotni fozes kozben. Persze volt egy halvany fogalmam, hogy kb mit is akarok kihozni ebbol, de a kep csak a vegere allt ossze igazan.

Hozzavalok:
Quinoa
Avocado
Spenot
Pesto
Zab fozotejszin (vegan)
Soreleszto pehely
Fokhagyma
Fuszerek



Eloszor is kettevagtam az avocadot, majd felkockazva atraktam egy serpenyobe. 


Ezutan hozzaontottem egy keves fozotejszint, es lassu tuzon kevergettem. Hozzaadtam a quinoa-t, majd felontottem vizzel, es fedo alatt hagytam foni kb 20 percig. 


Mar most szep zold volt az avocadotol. Lassuk is, hogy mi mindent tud ez a zold gyumolcs.


Az avocado nem csak javitja a latast, csokkenti  a cukorbetegseg es szivroham kockazatat, de meg rakellenes is, es meg az alaknak is jo, mert megakadalyozza a zsir lerakodast. Azok az etelek, melyek magas karotenoid tartalommal rendelkeznek, mint az avocado is, csokkentik a bor oregedesi folyamatait. Vedenek az UV sugarzassal szemben. A zold gyumolcsben es zoldsegben gazdag dieta bizonyitottan csokkenti a rancosodast, igy az avocado is. Hoppa! Valoszinuleg egy zold husrol ez mar nem mondhato el :P :)

Miutan a quinoa puhara fott, az utolso egy percben hozzadobtam a spenotot es a fokhagymat.
Ezekutan hozzaadtam a fuszereket, so, bors, olasz fuszerkeverek, plusz a soreleszto pelyhet.
 Itt megkostoltam, es rajottem, hogy upszi, ez annyira nem is finom igy egyutt, es akkor beugrott az otlet, hogy keverek hozza egy keves pestot. Na, igy mar nagyon jo lett :)

Voroslencse roppancsot sutottem ki hozza, amit meg otthon vettem bio boltban.
Es keszen is volt egy ujabb egeszseges, egyszeru recept.

Lehet hogy ranezesre nem annyira inycsiklandozo, de tenyleg eredemes kiprobalni, mert nagyon finom lett.

Meg sem csak egy egyszeru quinoa, kicsit valtozatosabb, kulonlegesebb.


Jo etvagyat!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése