2016. június 12., vasárnap

Vegan banankenyer


Nehany hete nekialltam banankenyer receptes videokat keresni Youtube-n. Par napi kutatas utan, vegul ez lett a befuto, amit ebben a bejegyzesben osztok meg. 
Szuper egyszeru, szuper gyors, es szuper finom!!! Annyira jol sikerult az elso, hogy 5 napra ra elkeszitettem megegyszer egy tovabbfejlesztett verzioban, ami meg finomabb lett J

Hozzavalok:
4-5 banan
1 és ¾ bogre teljeskiorlesu kenyer liszt
Datolya szirup
Fahej
2 teaskanal sutopor
½ teaskanal szodabikarbona
Vanilia aroma
3-4 evokanal kokuszzsir megolvasztva

Fontos hogy jo erett bananakot hasznalj, igy konnyebben ossze tudod majd pepesiteni oket.


Miutan ez megvan, add hozza a felolvasztott kokuszzsirt, vanilia aromat es a datolya szirupot. Ezek a nedves alapanyagok.


Kulon talban keszitsd ossze a szaraz alapanyagokat. Liszt, sutopor, szodabikarbona es fahej.


En mindenhez adok fahejat, amihez csak lehet, mert nagyon imadom az izet. Ez a fantasztikus fahej azonban nem csak egy egyszeru fuszer, hanem igazi gyogyelixir, ami szamos problamat kepes orvosolni: gyogyitja az emesztesi zavarokat, segit a cellulitisz eltunteteseben, virus- es bakteriumolo, szabalyozza a vercukor- es koleszterinszintet, plusz meg ordegedesgatlo hatasa is van.

Miutan elkevergetted a szaraz alapanyagokat kb egy bogrenyit ontsel at a nedves alapanyagokhoz.


Ha osszedolgoztad oket jol, add hozza a maradek ¾ bogrenyi lisztet is. Ezutan, hogy mit adsz hozza a banankenyeredhez mar a fantaziadra van bizva.


En elso alkalommal vegan feher es barna csokit tordeltem bele.


Jol osszekevertem mindent, atmertem a masszat a kenyer formaba es mehetett is az elomelegitett sutobe.


170 fokon kb 45-50 perc alatt keszre is sult.


Nagyon konnyen szeletelheto volt.


Es pont jo volt az állaga is.


Masodik alkalommal tolteleknek egy fel banant hasznaltam felkockazva, plusz vegan csokit, valamint belecsopogtettem vegan mogyorokremet is. A masszat atmertem a kenyerformaba, majd a tetejebe belekevertem/szetkentem a mogyorokremet.


Kb 50 perc sutes utan megint gyonyorure sult.


Kivancsi voltam a belsejere nagyon.


Hat szuper finom lett. Ez a kettes verzio meg jobban izlett, mint az elso.


Csurgadozott benne a mogyorkrem, nagyon jo ize volt egyutt.


Kentem ra egy keves mogyorovajat, plusz mogyoro tejjel ittam a Tapolcas bogrembol J


Azt hiszem ez a masodik verzio valt be nekem a legjobban, legkozelebb is igy fogom kesziteni.
Persze lehet hozza adni mogyorot, diot, magokat, kinek mi esik jol.

Itt pedig megtalaljatok az eredeti videot is, ami alapjan keszitettem a banankenyeret.
Kivalo reggelire is, desszertnek is.


Elkeszitesi ido kb 10 perc, szoval remelem kiprobaljatok! J








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése