2016. május 21., szombat

Napfenyes vegan etterem - Budapest

Most kivetelesen nem egy receptet osztok meg ebben a bejegyzesben, hanem egy elmeny beszamolot egy budapesti vegan etteremrol, a Napfenyes etteremrol.


Apukam szuletesnapjara utaztam haza majus elejen. Par napot Budapesten toltottunk szuleimmel, akiket elvittem ket este is vegan vacsorara. A Napfenyes etteremnek ketto etterme van, egy a VII. keruletben es a masik pedig a Ferenciek terenel.


Elso este a Rozsa utcai (VII.ker) etterembe mentunk. Nagyon baratsagos hangulata volt a helynek, letisztult, termeszetes stilusu etterem. A felszolgalo holgy is nagyon kedves volt es kozvetlen, ugy ereztem, mintha egy barati vacsorara erkeztunk volna. A sutis pult mellett elsetalva tudtam, hogy itt meg kesobb problemak lesznek a valasztassal J

A kovetkezo etelek mind novenyi alapanyagbol keszultek, nem tartalmaznak semmi allati eredetu hozzavalot, szoval miattunk egy allatnak sem kellett szenvednie, meghalnia!

Oszinten szolva legszivesebben vegigettem volna az egesz etlapot, olyan jo volt a felhozatal. De nagy nehezen vegul a harom sajtos pizza mellett dontottem.


Apa is pizzat evett, o a magyarosat valasztotta.


Anya rantott sajtot evett rizzsel es tartarmartassal.


Nagyon guszta volt, es isteni finom!!


Aztan jott a neheze,  a suti valasztas J
Tatott szajjal bameszkodtam a sutis pult elott kb 5 percig, mert egyszeruen keptelenseg volt valasztani. De a pincerno nagyon kedves volt, es elmondta, hogy melyik suti mibol, hogyan keszul. Szemelyes tapasztalatait megosztotta, hiszen o mar vegig kostolta az osszeset! J
En vegul a mogyoros Snickers szeletet valasztottam. Jo dontes volt!

Anya es Apa gyumolcsos kremes sutiket probaltak ki, az epres es afonyas szeleteket. Termeszetesen en is ramentem mindegyikre egy picit J



Masnap este a Ferenciek terei Napfenyes etterembe mentunk at. A bejaratnal cukraszda van, tehat mar rogton szembesultunk a meg nagyobb kinalattal, mint elozo este. Ez az etterem nagyobb volt, kicsit elegansabb is. A felszolgalok itt is nagyon kedvesek voltak.

Apa es en egy jo kis olasz minestrone levessel kezdtunk.


A sutiknek tartogattam inkabb a helyet, igy csak egy kis adag rantott sajtot ettem hasabburgonyaval, mert elozo este az nagyon megtetszett.

Apa es Anya az olasz konyhara tettek le a voksukat. Anya fusilit evett bolognai raguval (kis adag), Apa pedig a parajos “tejszines” spagettit valasztotta. Termeszetesen mindkettot leteszteltem!!! J

Aztan jott megint a neheze: valasztani kb 20 vegan sutemeny kozul. Nem volt konnyu. Anya mar reg kivalsztotta maganak a kremest, meg Apanak ket gomboc fagyit, de en meg mindig ott fogtam a fejem, hogy Uristen, melyiket valasszam. Vegul ketto sutit kertem!!! J
Fekete erdo es kokusztekercs.


Mindket etterembol elegedetten, jollakottan tavoztunk, ha legkozelebb Budapesten jarok, biztos nem hagyom ki a programbol!

Kutatatosok kimutattak, hogy a rendszeres husevokkel szemben a veganok kozott kisebb az elhizas veszelye. Mondjuk en ezt megcafolnam! J Annyi jo etel van, ma mar mindent lehet veganizalni. Termeszetesen ido kell ehhez is, mire megtanuljuk, de megeri!!! En nagyon elvezem!! J

Szoval, ha Budapesten jartok, mindenfelekeppen latogassatok el a Napfenyes etterembe, ha finomat szeretnetek enni, kellemes kornyezetben es baratsagos felszolgalassal.
http://www.napfenyesetterem.hu/

Meg tobb vegan receptert kovessetek Instagramon: @vegakrislondon

Kellemes hetveget!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése